طرح های مفهومی دفترهای کار و اتاق های نشیمن متحرک آینده در نمایشگاه خودروی توکیو

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه خودروی سالیانه توکیو از 25 اکتبر شروع شده و تا 4 نوامبر ادامه دارد. در این نمایشگاه، علاوه بر رونمایی از جدیدترین خودروهای مفهومی، فناوری های خودران و تازه های صنعت خودروسازی به ویژه در منطقه شرق آسیا و کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین؛ شاهد بخش های تازه ای هستیم.

طرح های مفهومی دفترهای کار و اتاق های نشیمن متحرک آینده در نمایشگاه خودروی توکیو

بخش نمایش آینده این نمایشگاه به طرح ها و ایده های مفهومی پیرامون نقش خودرو در زندگی و جامعه آینده اختصاص دارد. سال جاری، به طور گسترده ای در این بخش شاهد خودروها و طرح هایی هستیم که به دنبال دفتر کار و اتاق های متحرک هستند.

خودروسازهای ژاپنی و کره ای، استارتاپ ها و شرکت های ارائه دهنده راهکار های موبایل و متحرک در صنعت خوروسازی، از طرح هایی رونمایی کردند که شامل دفتر کار، هتل، اتاق های جلسه، مغازه و حتی اتاق های بازی بچه ها هستند.

تویوتا

تویوتا ضمن معرفی سیستم های E Palette و Micro Palette از اتاق های متحرکی رونمایی نموده است که می توانند در هر کجا پارک شده و از آن ها به عنوان دفتر کار موقت استفاده کرد. قرار است از این سیستم ها در بازی های المپیک سال آینده توکیو استفاده گردد.

این دفاتر کار متحرک می توانند چرخ ها و موتورهایی نیز با خود حمل نمایند تا کاربران به طور کامل انعطاف پذیری لازم را داشته باشند. هر فردی می تواند یک دفتر کار کوچک به تویوتا سفارش دهد و بعد همواره همراه خودش داشته باشد.

پاناسونیک

شرکت پاناسونیک نیز خودرانی معرفی نموده است که دارای یک اتاق نشیمن و جلسه است. این خودروی مفهومی به نام SPACe-L دارای صفحه نمایش های بزرگ لمسی است تا افراد داخل خودرو بتوانند ویدیو تماشا نموده یا ویدیو کنفرانس برگزار نمایند.

سوزوکی

شرکت سوزوکی نیز یک اتاق نشیمن متحرک به نام Hanare معرفی نموده است. در این اتاق متحرک باز هم صفحه نمایش لمسی، مبل های راحتی، جایگاه های پذیرایی و لوازم دیگر دیده می گردد. این خودرو کاملا خودران است و جایگاه راننده ندارد.

هوندا

شرکت هوندا هم از طرحی به نام IeMobile رونمایی کرد که در آن خانه ای با خودروی متحرک دیده می گردد. در این خودرو مادر و کودک می توانند به راحتی بازی نمایند یا غذا بخورند.

شرکت های دیگر هم طرح هایی مشابه رونمایی کردند که اگر بسیار زیبا و ابتکاری هستند ولی هنوز زود است وارد بازار شوند و باید در آینده منتظر آن ها بود.

مدیران خودروسازی ها اعتقاد دارند در سال های اخیر، تقاضا برای دفاتر کار متحرک بیشتر شده و مردم به خودروهایی احتیاج دارند تا در صورت احتیاج، سریعا کارهای خود را در آن ها انجام دهند. بعضی مشاغل به طور خاص احتیاج به چنین خودروهایی دارند و اگر در گذشته به عنوان یک گزینه تجملاتی مطرح بودند ولی امروزه کاربردهای فراوانی یافتند.

همچنین، در این نمایشگاه شاهد مینی بوس ها و اتوبوس های خلاقانه زیادی بودیم. اتوبوس های کوچکی که می توانند سریعا افراد را سوار نموده و امکانات راحتی در اختیارشان قرار دهند تا به مقصد برسد.

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56689

به "طرح های مفهومی دفترهای کار و اتاق های نشیمن متحرک آینده در نمایشگاه خودروی توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مفهومی دفترهای کار و اتاق های نشیمن متحرک آینده در نمایشگاه خودروی توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید