دانته: مقابل یوونتوس باید بی عیب و نقص بازی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : مدافع برزیلی بایرن مونیخ معتقد است تیمش برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی ندارد جز اینکه یک بازی بی عیب و نقص را برابر قهرمان ایتالیا به نمایش بگذارد.

دانته: مقابل یوونتوس باید بی عیب و نقص بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران ، دانته، دفاع وسط برزیلی بایرن مونیخ در مورد مصاف اروپایی بعدی تیمش برابر یوونتوس به روزنامه توتواسپورت ایتالیا گفت: در بازی رفت در آلیانتس آره نا باید یک بازی بی عیب و نقص انجام دهیم و نتیجه ای قابل قبول کسب کنیم. به عقیده من گذر از سد یوونتوس کار بسیار مسئله ای است. این بازی یکی از پیچیده ترین و سخت ترین بازی هایی است که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا داشته ایم. یوونتوس در این فصل روی فرم بوده و روند خوبی را درپیش گرفته است. دروازه بان آنها جان لوئیجی بوفون هم یکی از بهترین دروازه بانان جهان است.

دانته اضافه نمود: آندره آ بارزاگلی، لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی ستون خط دفاعی مستحکم این تیم هستند و نشان داده اند به آسانی اجازه نمی دهند دروازه تیم شان بازی گردد. آندره آ پیرلو و کلودیو مارکیزیو هم کنترل خط میانی را برعهده دارند و مطمئنا این دو نفر ما را خیلی به زحمت خواهند انداخت.

دانته فردا در دیداری محبت آمیز تیم ملی کشورش برابر ایتالیا در برزیل به میدان خواهد رفت، تیمی که استخوان بندی آن را بازیکنان یوونتوسی تشکیل می دهند. وی در مورد این بازی گفت: این بازی، جدالی میان برزیل و یک یوونتوس تغییر چهره داده است. خوب می دانم که هشت بازیکن دعوت شده توسط چزاره پراندلی به اردوی تیم ملی ایتالیا، یوونتوسی هستند. این اتفاق تقریبا مشابه همان چیزی است که این روز ها در آلمان و بازیکنان بایرن مونیخی آن می توانید ببینید.

ak3fa.ir: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

sanaye-90.ir: صنایع 90 | مجله خبری و تحلیلی صنایع

منبع: تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41265

به "دانته: مقابل یوونتوس باید بی عیب و نقص بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانته: مقابل یوونتوس باید بی عیب و نقص بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید