توانمندسازی افراد راه چاره کاهش تعداد مددجویان است، تامین مسکن محرومان با همکاری خیرین و دستگاه ها دنبال شود

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار فارس گفت: توانمندسازی مددجویان راه چاره کاهش افراد تحت پوشش کمیته امداد است.

توانمندسازی افراد راه چاره کاهش تعداد مددجویان است، تامین مسکن محرومان با همکاری خیرین و دستگاه ها دنبال شود

به گزارش از ، عنایت الله رحیمی در دیدار با مرتضی بختکمک رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به عزم دولت در راستای بهبود شاخص های معیشتی از جمله ایجاد اشتغال، فعالیت های کمیته امداد را در زمینه تحقق این اهداف موثر بوده است.

او با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور و تنگنا هایی که به وجود آمده است تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) را به ویژه در روستا ها و مجموعه محرومین اثرگذار و ماندگار دانست و بیان کرد: امیدواریم با ادامه روند توانمندسازی مددجویان شاهد کاهش تعداد افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی باشیم.

استاندار فارس اقدامات اجرا شده در شهرستان خرامه را نمونه ای از تلاش دستگا ها و نهاد ها برای بهبود شاخص های معیشتی در استان فارس معرفی کرد و اضافه کرد: نرخ بیکاری در شهرستان خرامه از 30 درصد در سال 92 به 10 درصد کاهش یافته است.

رحیمی تاکید کرد: به عنوان کننده دولت در استان فارس همواره تلاش کرده ایم در حد توان و مقدورات با کمیته امداد هکاری کنیم.

استاندار فارس همچنین به اقدامات درخور توجهی که در راستای تامین مسکن محرومین اجرا شده نیز اشاره و اعلام نمود: تلاش کرده ایم خیرین و دستگاه ها و نهاد ها در کنار هم به تحقق این امر کمک کنند.

او یادآور شد: به همین دلیل تفاهم نامه ای به منظور احداث 2800 واحد مسکن محرومان در فارس ما بین استانداری فارس و کمیته امداد منعقد شده است.

م

ak3fa.ir: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

sanaye-90.ir: صنایع 90 | مجله خبری و تحلیلی صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41499

به "توانمندسازی افراد راه چاره کاهش تعداد مددجویان است، تامین مسکن محرومان با همکاری خیرین و دستگاه ها دنبال شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی افراد راه چاره کاهش تعداد مددجویان است، تامین مسکن محرومان با همکاری خیرین و دستگاه ها دنبال شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید