برگزاری نشست های تخصصی و رونمایی از کتاب های حوزه مردم شناسی

به گزارش مجله سرگرمی، برگزاری نشست های تخصصی و رونمایی از کتاب های حوزه مردم شناسی به عنوان بخشی از برنامه های پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در هفته میراث فرهنگی اعلام شد.

برگزاری نشست های تخصصی و رونمایی از کتاب های حوزه مردم شناسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، علیرضا حسن زاده رییس پژوهشکده مردم شناسی امروز یکشنبه در مورد فعالیت های این پژوهشکده در هفته میراث فرهنگی گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی نشست های تخصصی به همت این پژوهشکده با همکاری مدیریت ثبت میراث فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا و پژوهشگاه علوم انسانی برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: رونمایی از کتاب موسیقی مقامی و بومی نواحی خراسان تألیف بهروز وجدانی و مجتبی قیطاقی ،چهار ویژه نامه ، نشریه های طب جنوب ویژه پزشکی مردمی، رهاورد گیل، ویژه نامه نوروزو پژوهشگاه میراث فرهنگی، ویژه نامه نوروز مجله پارپیرار که در آنها آثاری از پژوهشگران این پژوهشکده منتشر شده بخشی از این برنامه ها است.

رئیس پژوهشکده مردم شناسی توضیح داد: در این راستا نشست های تخصصی هم اندیشی میراث ناملموس 16 اردیبهشت ماه از ساعت 12-10در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی ، نشست رمضان، فرهنگ شادمانی و نیایش 18 اردیبهشت ماه از ساعت 12-10 در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و نشست کودک و میراث ناملموس 21 اردیبهشت ماه از ساعت 16-14 در پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

ak3fa.ir: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

sanaye-90.ir: صنایع 90 | مجله خبری و تحلیلی صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43011

به "برگزاری نشست های تخصصی و رونمایی از کتاب های حوزه مردم شناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست های تخصصی و رونمایی از کتاب های حوزه مردم شناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید